Stranice

Prelijepo ucenje Ezana, islamski poziv na molitvu, OBAVEZNO POSLUSAJTE


Ima ljudi koji govore: "Vjerujemo u Allaha i u onaj svijet!"- a oni nisu vjernici.
*( bekare,8,Kur"an)

Džine i ljude stvorio sam samo zato da Mi se klanjaju"(Ez-zarijat,56)Kur"an

Oni koji iz oholosti nece da Mi se klanjaju - učiće, sigurno, u Džehenem poniženi (Al-Mu’min,60) Kur"an

Ja sam uistinu Allah, drugog boga osim Mene nema-zato se samo Meni klanjaj i molitvu obavljaj, da bih ti uvijek na umu bio“. (Kur'an, Ta Ha,14.)


”... vjernicima je propisano da u određeno vrijeme namaz obavljaju.” (En-Nisa', 103.) KUR AN

"Nije vjerovao nije molitvu obavljao,. 32. nego je poricao i leđa okretao,. 33. a onda svojima bahato odlazio." 34. Teško tebi! Teško tebi! ...- Al-Qiyama KURAN

Onaj ko ostavi namaz postaje nevjernikom.
Poslanik Muhammed s.a.v.s. je rekao: "između čovjeka i nevjerovanja je ostavljanje namaza" (bilježi Muslim)

_____________________________________________________________
Smisao namaza i koji je CILJ?/// ko ostavi namaz NEVJERNIK JE

Uslovi za namaz (pripreme)
Šta izgovaramo u namazu(molitvi)kada se klanjamo Bogu dz.s?

PET DNEVNIH NAMAZA:

1. Sabah(Fedžr)
2.Podne(Zuhur)
3. Ikindija(`Asr)
4. Akšam(Magrib)
5. Jacija(`Iša)
Vitr namaz

Žena i činjenje sedžde Allahu, da li diže lakove ili da spusti na tlo?
Žena ne ne klanja(namaz)i ne posti za vrijeme mjesečnog ciklusa


Licimjeri (su nevjernici)ne klanjaju sabah i jaciju
Namaz je SVJETLO ZA VJERNIKE

sehvi sedzda // u NAMAZU kad nesta zaboravimo
Kada nije dozvoljeno klanjati nafilu namaz (dobrovoljna molitva)???
O ostalim namazima(molitvama) vadzibi, sunneti, nafilama